Dawno nie pisałem no ale też nie było o czym. Plan był taki by zrobić CPL(A), potem IR(A), ME itd. pogoda przetrzymała mnie w tą zimę mocno na ziemi jednak..
Ostatecznie dość miałem czekania decydowałem odwrócić kolejność i rozpocząłem kurs IR(A) W Goldwings Flight Academy. Żałuję tylko, że tak późno bo w zimę już dawno miałbym to za sobą no ale chciałem latać i tak czekałem, czekałem - zupełnie bez sensu.. Symulator w Goldwings jest naprawdę fajny. kabina żywcem wzięta z Seneki III. Wszystkie budziki to analogi. Dzięki temu zasiadając w Senece do praktycznych lotów będziecie czuć się jak w domu :)
Tym bardziej, że dopiero teraz widzę jak szkolenie IR(A) pomoże mi w CPL(A). Myślę, że spokojnie taka własnie kolejność mogę polecić przyszłym pilotom zawodowym.
Teraz o samym szkoleniu IR(A)
Czas trwania
IR SE(A) IRME(A) (w/g mnie najlesza opcja by od razu ME robić)
FNTP II 35 GODZIN 40 GODZIN
SAMOLOT 15 GODZIN 15 GODZIN
Wymagania potrzebne do rozpoczęcia szkoalenia IR(A):
- Badania klasy 1 - lub 2 z brakiem przeciwwskazań do lotów IFR
- Minimum 50 h nalotu jako pilot dowódca w przelotach nawigacyjnych
- Wymagane uprawnienie VFR noc wpisane do ważnej licencji
- Wymagany kurs teoretyczny ATPL(A) , wpis do licencji ze znajomości j. ang ICAO LVL 4
Informacje o szkoleniu IR(A) w portalu Lotnicza Polska
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz