sobota, 6 kwietnia 2013

IR(A)

Witajcie,

Dawno nie pisałem no ale też nie było o czym. Plan był taki by zrobić CPL(A), potem IR(A), ME itd. pogoda przetrzymała mnie w tą zimę mocno na ziemi jednak..
Ostatecznie dość miałem czekania decydowałem odwrócić kolejność i rozpocząłem kurs IR(A) W Goldwings Flight Academy. Żałuję tylko, że tak późno bo w zimę już dawno miałbym to za sobą no ale chciałem latać i tak czekałem, czekałem - zupełnie bez sensu.. Symulator w Goldwings jest naprawdę fajny. kabina żywcem wzięta z Seneki III. Wszystkie budziki to analogi. Dzięki temu zasiadając w Senece do praktycznych lotów będziecie czuć się jak w domu :)
Tym bardziej, że dopiero teraz widzę jak szkolenie IR(A) pomoże mi w CPL(A). Myślę, że spokojnie taka własnie kolejność mogę polecić przyszłym pilotom zawodowym.


Teraz o samym szkoleniu IR(A)

Czas trwania
                        IR SE(A)             IRME(A) (w/g mnie najlesza opcja by od razu ME robić)
FNTP II           35 GODZIN       40 GODZIN
SAMOLOT      15 GODZIN       15 GODZIN

Wymagania potrzebne do rozpoczęcia szkoalenia IR(A):

  1. Badania klasy 1 - lub 2 z brakiem przeciwwskazań do lotów IFR
  2. Minimum 50 h nalotu jako pilot dowódca w przelotach nawigacyjnych
  3. Wymagane uprawnienie VFR noc wpisane do ważnej licencji
  4. Wymagany kurs teoretyczny ATPL(A) , wpis do licencji ze znajomości j. ang ICAO LVL 4

Informacje o szkoleniu IR(A) w portalu Lotnicza Polska


Brak komentarzy: